Personlig soffsäng

Här är ett tips för er som vill förnya er 90 säng till en färgstark och läcker sagosoffa dagtid.
Det randiga tyget hittade jag som stuvbit för några tior hos Ohlssons tyger. Detta spände jag fast runt sängen i träramen undertill och sydde för hand fast det på ovansidan. På samma affär hittade jag ett prisvärt rött tyg som matchar andra inredningsdetaljer i vårt barnrum. Att sy 90 *50 kuddar gör man på 10 minuter. Fyll dem med vadd och de blir härliga ryggstödskuddar. Om natten har jag lagt kuddarna på golvet nedanför sängen om Hugo råkar ramla ner.





Foto: Göran Ekeberg  Idé & styling: Sofie Sjöström

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Så fint det blev, verkligen fräscht.

2009-09-16 @ 23:01:26
URL: http://houseofjammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0