Vårens kurs i inredning 28/3 kl 10-16

Ännu finns det platser kvar i min uppskattade workshop om inredning Inred Hemma kl 10-16 Plats Kafé Mumrik Kungsgatan 61 Uppsala. Jag ger här 2,5 h föreläsningar om de senaste trenderna, inredningstips, färglära mm. Vi avslutar med att tillsammans göra kollage och planera inredningen för ett av dina rum där hemma. Till workshopen kan du ta med dig en enkel planskiss med mått på hur rummet ser ut eller fotografier. Kostad 400 kr. Material och fika ingår. Anmälan till Kristina tel 018-696305. Inga förkunskaper krävs.



Styling: Sofie Sjöström Foto: Göran Ekeberg

Kommentarer
Postat av: KREATIVA DESAJNA - inspirationsblogg, välkommen !

Första besöket, kommer tillbaka, hälsar Desajna

2009-03-12 @ 12:25:31
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

Hej! Så trevlig att du har börjat blogga! :)

Hittade hit av en slump. :)



Ska bli skoj att få följa dig. Länkar självklart till dig. :)



Ha en fortsatt trevlig dag!

Här ska det bakas, barnen har studiedag. Mys! :)



Mvh Malin

Postat av: InneoUte-Malin

Hej Sofie,

Kul att du hittat vår blogg - och att du börjat blogga. Har sett många av dina alster och beundrat dem utan att veta vem som ligger bakom. Hit kommer jag tillbaka! :-)

Kram Malin

2009-03-13 @ 09:25:44
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Sofie

åhhh, låter spännande med workshop! Skulle gärna vilja gå. Lär sig alltid något nytt och kul att träffa likasinnade.

Bor i Lund så det blir lite långt att åka. Ska dock gå en feng shui kurs 30 mars, utanför Lund.

Det är Simplicity som arrangerar tillsammans med A mouse in a House.

Jättefin blogg som jag gärna länkar till... titta gärna förbi hos mig.

www.roombysofie.blogspot.com

Kram från Sofie

2009-03-13 @ 10:15:50
URL: http://htttp://www.roombysofie.blogspot.com
Postat av: KREATIVA DESAJNA - inspirationsblogg, välkommen !

HEJ

Skrev i mejlet till dig att länkningen till din blogg inte funkade. Vet inte vad som strulade, men nu är det ok, igen !!Hälsar Desajna

2009-03-13 @ 10:51:23
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/
Postat av: Anna - Hundra kvadrat

Det är bara att tipsa på!! :)



Otroligt härlig bild förresten. Jag älskar den rosa-röd-oranga kombinationen. Sen är ju inte heller Tivoliradion eller AJn helt fel ;)

2009-03-13 @ 11:45:25
URL: http://hundrakvadrat.blogg.se/
Postat av: Sofie Sjöström formgivare

Ja, det här är en av fyra skilda stilar som vi plåtade. Det var min fotograf Göran Ekeberg och mitt första gemensamma arbete för att testa varandra för några år sedan. Vi lade ner massor av arbetstimmar på att bygga upp miljön och låna grejer men det var otroligt kul.

2009-03-14 @ 01:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0