Personlig rumsavskiljare att montera själv

Idag damp Hem Ljuva hem ner i brevlådan och där kan ni se min rumsavskiljare som är vansinnigt enkel att göra.
Köp bara Ikeas gavlar, montera samman och spänn på mitt tyg - inte Ikeas! Utförligare beskrivningar finns i tidningen. Jag ska inte ta åt mig äran att det var jag som kom på idén denna gång för jag fick den av min sons kompis mamma muntligen....

Blev väldigt glad i veckan då jag fick beskedet att jag och fotograf Göran Ekeberg får göra ytterligare 12 artiklar för 2010 till tidningen. Men i år får ni läsa de jag gjorde i våras som jag även publicerar här i takt de kommer ut. Kanske en och annan idé kan bli anpassad till serieproduktion... Tyck till ni som följer min blogg.



Ikeas skärm och mina tyger Bönan, Gräsö och Herräng



Galna Göran i studion och en framtida "bygg själv" lösning till bärbara datorn

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka gavlar från ikea är det du använder dig av?

2009-09-05 @ 18:18:53
Postat av: Anonym

Det är Ikeas gavlar Ivar som bara monteras ihop med möbelgångjärn

Man kan ju också måla den om man inte vill ha dem i Furu

2009-09-06 @ 19:32:21
Postat av: Malin Inspiration & design

Underbar skärmvägg!! :) Kul att du har uppdaterat bloggen.



Ha det fint!

Mvh Malin

2009-09-14 @ 21:03:50
Postat av: Rebecka

Hur får man dom att stå stadigt?

2010-02-17 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0